Заголовки новин :
Home » , , » Чому знижки - погана ідея для бізнесу

Чому знижки - погана ідея для бізнесу

вівторок, 5 березня 2013 р. | 05:36

Знижки - погана ідея для бізнесу. Причому, не тільки економічно, а й психологічно. Якщо раніше йшлося про те, що знижки позбавляють вас прибутку, то тепер можна сміливо додати: знижками ви обділяти не тільки себе, але і своїх клієнтів, повідомляє блог Mindspace.
І хоча більшість з нас завжди відчувало дисконтний підвох, тепер це довела наука: низькі ціни заважають нам отримувати насолоду. Схоже, працює-таки стереотип, що приписує плату за задоволення ...

А інакше, як пояснити той факт, що смак напою нам здається кращим, якщо ми віримо, що він дорогий. Зв'язок між ціною і сприйняттям дужче, ніж ви думаєте. Десятки досліджень - тому підтвердження, наведемо витяги одного зі згаданих недавно професором психології Єльського університету Полом Блумом:

"Нещодавно був проведений експеримент з використанням дифузійного магнітно-резонансного томографа (ДМРТ). Людей помістили в ДМРТ-сканер, і поки вони в ньому знаходилися, вони потягували через трубочку вино. Перед ними висів екран з інформацією про вино. Вино у всіх випадках було одне і те ж.
Однак коли випробовувані вірили, що п'ють дуже дорогий напій, частини мозку, асоційовані з задоволенням і нагородою, запалювалися, як новорічна ялинка. Люди не просто говорили, що вино їм подобається, вони насправді відчували це інакше, ніж люди, які пили те ж вино, вважаючи його дешевим ".

Ціна надає товару (послузі) цінність; знижка її руйнує. Ціна володіє лікувальною силою, знижка - забійною. Призначаючи ціну, пам'ятайте це. Пам'ятайте також і про ефект плацебо, який з успіхом працював на Зигмунда Фрейда (прийом у нього коштував так дорого, що просто не міг не допомогти), а докладно досліджував Ден Аріелі.

Аріелі впевнений: "Помічаючи товар зі знижкою, ми інстинктивно припускаємо, що його якість гірша, ніж у товару за повну ціну, а далі думка починає визначати наше ставлення".

Знижки навіюють сумніви та побоювання, примушуючи клієнта шукати що не так з вашим товаром. А хто шукає, той, самі знаєте, знайде. Знайде, засмутиться, піде ... Або ще гірше. Що може бути гірше?
Поділитись :

0 коментарі:

Прокоментувати

вислови свою думку

Цікаві пропозиції

 
Створенно : ТребаСАЙТ
Copyright © 2013. PROгроші - All Rights Reserved
Design by hitsik