Заголовки новин :
Home » , , » Як знаходити і запрошувати спонсорів у проект?

Як знаходити і запрошувати спонсорів у проект?

вівторок, 12 березня 2013 р. | 03:34

Будь-який проект, що володіє власними медіа-можливостями і рекламними опціями, має право запросити спонсора і розраховувати на позитивний результат. На відміну від заходів благодійної спрямованості, які легко відрізнити по наявності пакета запитів і відсутності пакету пропозицій спонсору, захід з медіа-ресурсом знаходиться на більш високому рівні заможності.


Важливе правило, яке не можна ігнорувати нікому, незважаючи на масштаби проекту і фінансові апетити! Процес пошуку спонсорування повинен починатися з розробки плану дій, нехай навіть у вигляді олівцевих заміток в щоденнику. Відповідаючи на запитання « Як знаходити спонсорів ?» Ми рекомендуємо спочатку знайти відповідь на питання «Що можна запропонувати спонсору? Чим реально його можливо зацікавити? ». Як тільки відповідь буде отримана, можна приступати до планування.

По-перше , спонсорство не терпить порожніх балачок, усних бесід ні про що і туманних обіцянок. Будь-яка пропозиція, яка дозволить знайти потенційного спонсора, має бути оформлене у письмовому вигляді. Діловий стиль письма, зрозумілий бізнесу, конкретні запити і відповідні адекватні за габаритами пропозиції.

По-друге
, крім компактного спонсорського листа, що стоять прикладів якого в інтернеті не знайти, необхідний список того, що отримає спонсор. З цифрами, кількістю, часом експозиції, альтернативної оцінкою, тривалістю дії і іншим.

По-третє
, до розмови зі знайденим спонсором необхідно підготуватися. Захід чи проект повинен бути продемонстрований з точки зору спроможності на 95%. Якщо проект знаходиться в стадії ідеї чи обдумування, знайти спонсора не вдасться, можна не намагатися. Для первинної бесіди зі спонсором також будуть потрібні письмові документи - графічні та фото звіти, ескізи, розрахунки по цільовій аудиторії, контактам з нею, характеристика аудиторії.

По-четверте
, важливо усвідомлювати, що посередників і перговорщиків, які навіть за гроші виконають роботу з пошуку спонсорів, в природі не існує. Є спонсорингові агентстваякі допоможуть підготувати і правильно оформити спонсорську пропозицію. Але за умови готовності проекту та спроможності не менш ніж на 60%.

По-п'яте , коли план дій буде готовий, можна шукати виконавців на спонсорський пакет, які необхідно наповнити чіткою та виразною кількісною, медіа та презентаційною інформацією. Спонсорський кейс повинен містити від 25 до 40 друкованих сторінок інформації для спонсора.

Цілком очевидно, що суми фінансових запитів та зазначення місця проведення заходу для інсталяції проекту не вистачить навіть на половину сторінки. Закон суворий, але це закон: немає інформації - немає фінансування.
Поділитись :

5 коментарів:

  1. Не хотите стать моим спонсором на ютубе

    ВідповістиВидалити
  2. Можливо хтось хоче стати спонсором в класному гіві в інтаграмі? Напишіть мені 0986557805 або зателефонуйте) Розкажу детально!

    ВідповістиВидалити
  3. Шукаю спонсора на свій проєкт "Школа Успіху" від Klitschko Foundation. Дані: +380997885198
    Ел.пошта: ksenya.varenya555@gmail.com

    ВідповістиВидалити
  4. Добрий день потрібен спонсор пишіть в телеграм 0635841457

    ВідповістиВидалити

Цікаві пропозиції

 
Створенно : ТребаСАЙТ
Copyright © 2013. PROгроші - All Rights Reserved
Design by hitsik