Задовольнити потребу в екологічно чистих продуктах.
Начебто як все зрозуміло з реалізацією даної реальної бізнес ідеї, організовуємо невелике агентство з обов'язковими атрибутами:- Офіс;
- Телефон;
- Автомобіль;
- Дві людини, Ви як власник і працівник по замовленнях
- І звичайно Ваша особиста комунікабельність, продукти то знайти потрібно.
Відносно недавно (близько року тому) в серйоз зацікавився доставкою здорових продуктів, так як цей вид бізнесу став популярним у Франції, порахувавши бізнес-план і ми вирішили реалізувати дану бізнесу ідею як реальну в наших умовах.
Власне все починалося досить банально, організували весь перелік необхідних умов для початку бізнесу, домовилися про прямі поставки продуктів, благо знайомих фермерів виявилося достатньо і почали працювати.Власне бізнес пішов і виявилося, що все-таки ідея на 100% реальна, але підводні камені почали розкриватися, після того як досягли певних обсягів.
Рішення задач, які почали ставати по ходу роботи, привело нас до цікавого висновку, що перед нами не просто реальна бізнес ідея, а де-факто ідея інвестиційного проекту. Яка дасть можливість реально створити можливості для організації більш широкого процесу.
І так про що ж йде мова і чому досить звичайна, але разом з тим реальна ідея бізнесу набула усіх ознак інвестиційної діяльності?
Вся справа як завжди в деталях, збільшення попиту і виникнення великої кількості замовлень призвела до реальної нестачі товарів. Звичайно, можна піти найпростішим шляхом і не хватку компенсувати за рахунок банального колгоспного ринку, але самі розумієте це шлях до втрати репутації. Плюс як виявилося на практиці бурхливі розмови про те, що ми готові торгувати за європейськими стандартами - під цим маємо на увазі банальне виконання договірних зобов'язань, виявилося не більше ніж розмови. Говоримо про те, що фермери не готові надавати потрібні обсяги, особливо в періоди сезонного попиту і зростання цін, далі не можуть фізично забезпечити заявлені обсяги, і найголовніше на практиці багато почали відверто «халтурити» та замість чистої продукції надавати товар скажімо так «загального призначення ». Так, що, не дивлячись на те, що бізнес «навскидку» виглядає досить простим, власне так і є поки невеликі обсяги реалізації, з ростом бізнесу проблеми наростають сніговим комом.
Вихід, який знайшли, багатьом може здатися радикальним, але на практиці саме такий варіант поки виявився життєздатним і так ми перетворили реальну бізнес ідею в справжню інвестиційну діяльність. Причина банальна - «Якщо гора не йде до Магомеду, то Магомед піде до гори». Що ж ми зробили?
Все в цьому світі просто, якщо не можемо забезпечити постійне пропозицію за допомогою сторонніх постачальників, вирішили зайнятися самостійним вирощуванням, але тут існує одне невелике перешкода, створення повноцінного бізнесу тим більше з таким широким асортиментом товарів вимагає багато часу і грошей, так що варіант не самий оптимальний. Можливий розвиток трохи іншої форми відносин. Вірніше сказати таку форму взаємовигідної співпраці на грані інвестиційної діяльності «здерли» з європейських прикладів такого реального бізнесу. Сенс досить простий. Надаємо обладнання , технологію, посадковий матеріал та забираємо продукцію за заздалегідь обумовленою ціною, грубо кажучи, використовується давальницька схема. Звичайно, протягом усього періоду росту здійснюється моніторинг, як процесів, так і самої продукції, як не смішно звучить, без праці знайшли необхідну кількість людей, які готові були на чужих грошах розвивати свій власний бізнес. Тобто головною умовою для стимуляції людей є надання всього переліку необхідного плюс гарантія того, що вони в будь-якому випадку отримають свої гроші.
У даній схемі все добре, крім одного головного питання, а де взяти гроші на подібне інвестування маси невеликих бізнес проектів по вирощуванню окремих сельхоз товарів.Вирішується ця проблема за допомогою двох основних джерел:
Перше це природно власні кошти, з цим все зрозуміло, єдиний мінус, що власне спочатку ідея отримала розвиток як ідея бізнесу з нуля, а вже в такому вигляді вимагає наявність власних грошей. Правда існує і альтернатива, тобто, починаємо розвивати бізнес і на початковій стадії використовувати початкову схему, але частину прибутку вкладати в розвиток власного вирощування за давальницькою схемою.
Друге - це гроші клієнтів, власне з розвитком таких понять як соціальні мережі та спільноти, в реальному житті стало набагато простіше організовувати своєрідні клуби за інтересами, напевно, це чисто психологічний аспект. Так от своїх клієнтів цілком реально об'єднати в щось на подобі клубу і ввести своєрідні клубні карти дають право на ті самі знижки і так далі, а в свою чергу клієнти будуть фіксовано вносити за участь енную суму грошей. Звичайно, на початковій стадії бізнесу, таке, не можливо, але з розвитком і придбанням репутації членські внески можуть стати прекрасним джерел для розвитку власного вирощування.
На перший погляд ідея виглядає, звичайно, важкувато і здається, що не робоча, хоча клієнти для такого роду бізнесу є в будь-якому регіоні і їх набагато більше ніж зможете порахувати на вскидку. Як висновок бізнес дійсно реальний дійсно новий для нашої країни і з моєї точки зору має величезні перспективи. А що стосується складностей, то який би бізнес Ви не починали складності та підводні камені будуть скрізь, так що «Вовків боятися, в ліс не ходити», хочете заробити будьте готові до труднощів, але всі вони долаються.
Якщо говорити відверто, то на сьогоднішній момент всі наявні фінансові резерви вкладаємо саме в побудову саме такої схеми поставок продуктів харчування для бізнесу, що власне викликало заморожування цілого ряду інших цікавих проектів, але передбачуваний прибуток повинна покрити всі понесені втрати.
0 коментарі:
Прокоментувати
вислови свою думку