Мета будь-якої реклами - донести до потенційних споживачів інформацію про появу і перевагах якогось конкретного товару, про відкриття фірми, що надає певні послуги. Загалом, донести до максимально можливого кола людей необхідну вісті або новини. Всі ми звикли бачити рекламні ролики по телевізору, а також всілякі банери, бігборди та інші конструкції, що відносяться до зовнішньої реклами. Однак одним з найцікавіших видів оповіщення є аудіо реклама або реклама на радіо.
Радіоролики можна прослуховувати, перебуваючи за кермом, або відпочиваючи на природі. Навіть на робочому місці допускається прослуховування легкої музики на радіо, а в перервах пускають рекламні радіоролики. З появою і поширенням Інтернету, з'явилася можливість прослуховування радіо онлайн або перегляд телебачення онлайн.
Якщо реклама буде «правильною», то пані, що сидить за кермом і слухаючу аудіорекламу , тут же захоче купити саме той жіночий гаманець , про який говорилося до реклами, а до нього на додачу ще червоний лак для нігтів і туш.
Самі по собі аудіоролики мають деяку класифікацію, згідно якої можна виділити інформаційні, ігрові, іміджеві ролики, голосове меню або голосове привітання, джингли, озвучування відеоматеріалу і, нарешті, музичний логотип.
Переваги аудіореклами очевидні:
- Можливість охоплення цільової аудиторії в строго певний час доби;
- Слухове сприйняття інформації змушує слухача деяким чином ставати учасником того, що відбувається, оскільки, неможливість бачити змушує людину включати фантазію для візуалізації образу;
- Невипадково визначальним фактором при виробництві аудіоролика є голос диктора; саме голос і відповідний музичний супровід тільки посилює ефект від прослуханого;
- Доступність для контакту з людьми на роботі, в автомобілі, вдома або на відпочинку;
- Аудіореклама є найбільш доступним видом реклами;
- Будь-яка зміна інформації увазі просто зміна тексту.
Якщо реклама буде «правильною», то пані, що сидить за кермом і слухаючу аудіорекламу , тут же захоче купити саме той жіночий гаманець , про який говорилося до реклами, а до нього на додачу ще червоний лак для нігтів і туш.
Самі по собі аудіоролики мають деяку класифікацію, згідно якої можна виділити інформаційні, ігрові, іміджеві ролики, голосове меню або голосове привітання, джингли, озвучування відеоматеріалу і, нарешті, музичний логотип.
0 коментарі:
Прокоментувати
вислови свою думку