Для кого підходить: для повних людей.
Необхідні ресурси: постачальники одягу для повних людей, приміщення під магазин, вішалки, дзеркала, примірочні, касовий апарат, повні манекени.
Початковий капітал: залежить від виробників одягу і розмірів приміщення.
Якщо подумати про те, на що починаючі підприємці роблять ставку в бізнесі для досягнення успіху, то це, звичайно, буде цільова аудиторія. Якщо вона чітко визначена, і у вас є товар, що задовольняє конкретно її потребам, то вашому бізнесу вже просто не уникнути процвітання. Правда, в цьому і полягає проблема сьогоднішньої сфери бізнесу - практично на кожну цільову аудиторію вже націлені послуги і пропозиції тих чи інших підприємців, що встигли свого часу стати першими. Таким чином, сьогодні починаючому підприємцеві мало не з лупою доводиться вишукувати у перенасиченому бізнес-просторі вільну нішу.
Взяти, приміром, торгівлю одягом. Навряд чи можна знайти бізнесмена, не замислювався свого часу про відкриття свого магазину цього масового товару. Але такі магазини відкриваються кожен день, мало не один поверх іншого, та ще й з одним і тим же асортиментом товарів. Виходи тут два:
- з очевидних причин шукати більш рентабельну сферу;
- виявити винахідливість, як це зробили продавці особливої категорії одягу - а саме, одягу для повних людей.
У величезному торговому центрі з акцентом на одяг напевно можна буде знайти і одежні відділи, орієнтовані на таку групу людей. Відсоток громадян, що володіють зайвою вагою, і не думає поки знижуватися, швидше навпаки. Хтось, не бажаючи з ним миритися, всіляко намагається його «спалити» - в спортзалах, на стадіонах, на дієтах і т.п. Ну а хтось цілком задоволений собою, але при цьому не проти експериментувати з одягом, регулярно оновлювати гардероб і взагалі - виглядати сногсшібающе. Для таких (і не тільки) людей і призначені магазини, про які піде мова.
Етапи відкриття магазину для повних людей
Для початку необхідно знайти постачальників одягу великих розмірів. Причому бажано, щоб такий одяг був не просто великою, але й модною, стильною. Виробників такого одягу предостатньо, так що потрібно лише вивчити їх асортимент і зупинитися на найбільш підходящому для вашої місцевості.Підбір приміщення про його обладнання відбувається за стандартною процедурою. Площа дорівнює обсягам асортименту, внутрішнє наповнення звичне - вішалки, каса, примірочні, з голочки одягнені манекени. Звичайно, для коректної демонстрації одягу важливо придбати саме повних манекенів.
Назва має бути оригінальним і відображати спеціалізацію магазину, відрізняючи його від звичайної речовий лавки. Разом з тим, оскільки спеціалізація пов'язана з кілька делікатних питанням, потрібно проявити обережність у підборі назви, уникаючи формулювань і слів, які могли б зачепити почуття власної гідності потенційних покупців.
Для реклами добре підійдуть великі вивіски, великі банери і штендери, які зможуть повною мірою відобразити переваги вашого одягу, зображеної на них. Також можна випустити каталог (певної періодичності), що оповідає про нові надходження стильного одягу для повних. Стандартні «фішки» залучення клієнтів - дисконтні картки, система знижок, всілякі акції та подарунки - теж не будуть зайвими.
0 коментарі:
Прокоментувати
вислови свою думку