Вперше туалетний папір був зроблений в Китаї у 2-му столітті н.е. І був він шовковим. В Україні ж цей гігієнічний засіб з'явився лише в 16-му столітті. Чим тільки люди не користувалися до цього для своїх потреб. У хід йшли і шкаралупа від кокосових горіхів, і стулки мідій, і кукурудзяні качани ... Більш багаті люди і царські родини використовували рожеву воду, вовняні та мереживні тканини. На щастя, вже в 18 ст виробництво туалетного паперу різко збільшилось у зв'язку зі стрімким розвитком всієї паперової промисловості.
Попит на цей паперово-гігієнічний засіб в Європі за останні роки зростає на 7-9% щорічно. Такі ж темпи зростання стосуються й нашої країни. І, на думку багатьох експертів, тенденція такого зростання збережеться і в майбутньому.
І, якщо років 7-10 тому, покупець віддавав перевагу дешевому одношаровому туалетному паперу (та й іншого в наявності не було), то сьогодні все більше зростає попит на 2-х і 3-шаровий якісний папір, а вартість його набагато вища звичайного. Відповідно, обсяги продажів у грошовому (ціновому) еквіваленті зростають на 25-30% щорічно.
На сьогодні в країні існує близько 5 великих і зарекомендованих виробників і багато середніх і дрібних. Рівень конкуренції на ринку паперово-гігієнічної продукції можна сміливо оцінювати як середньо-високий. Але, за переконаннями багатьох експертів, конкуренція в цій галузі виробництва буде стрімко падати за рахунок поглинання дрібних виробників більш крупними і витіснення з ринку неконкурентоспроможних фірм.
Отже, що необхідно для початку. Перше - реєстрація юридичної особи. Для спрощення завдання можна доручити оформлення документів спеціалізованим людям - подібних послуг сьогодні сила-силенна.
Другий етап - безпосереднє виробництво. Після офіційного оформлення та пошуку відповідного приміщення можна сміливо замовляти обладнання. На щастя, сьогодні верстатів для виробництва туалетного паперу не дефіцит і асортимент дуже широкий. Єдине, що можна порадити при виборі виробника - звернути увагу на його місце розташування. Краще віддати перевагу найближчого складу-офісу-магазину: при необхідності технічного обслуговування верстата, майстри доберуться до Вас набагато швидше.
З постачальниками сировини також проблем не повинно виникнути. Вибирайте перевірених і позитивно зарекомендували себе постачальників.
Персонал. Великий штат Вам не знадобитися (принаймні, на початковому етапі розвитку Вашого бізнесу). Водій, технолог, бухгалтер, комірник та прибиральник - цього буде цілком достатньо.
Третій етап виробництва туалетного паперу - збут. Основною аудиторією збуту продукції є оптовики. Найчастіше, для них особливої реклами не потрібно. Досить розмістити в спеціальних виданнях оголошення не більше, ніж на 1 місяць, створити кілька оголошень в Інтернет і обійти кілька оптових ринків. Оптові покупці знайдуть Вас самі і через досить таки короткий проміжок часу у Вас вже будуть постійні клієнти. Надалі Вам треба буде лише розширювати свою географію.
Отже, витрати на старті складуть:
1) офіційне оформлення - 5 000 грн;
2) оренда приміщення - 7 500 грн;
3) закупівля обладнання (б/у) - 325 000 грн.;
4) зарплата персоналу за 1-й міс. - 10 000 грн.;
5) супутні витрати - 2 500 грн.
До речі, дуже зростає популярність на використання паперових рушників. Технологія їх виробництва практично нічим не відрізняється від виробництва туалетного паперу. Різняться лише щільність і ширина рулону.
Паперові серветки також спокійно можна включити в свій асортимент.
Статистика «туалетного паперу»
Сьогодні виробництво туалетного паперу, мабуть, одине з найбільш популярних видів діяльності. Адже, на відміну від середньовіччя, зараз, незалежно від соціального статусу і доходів, туалетний папір є в кожному будинку.Попит на цей паперово-гігієнічний засіб в Європі за останні роки зростає на 7-9% щорічно. Такі ж темпи зростання стосуються й нашої країни. І, на думку багатьох експертів, тенденція такого зростання збережеться і в майбутньому.
І, якщо років 7-10 тому, покупець віддавав перевагу дешевому одношаровому туалетному паперу (та й іншого в наявності не було), то сьогодні все більше зростає попит на 2-х і 3-шаровий якісний папір, а вартість його набагато вища звичайного. Відповідно, обсяги продажів у грошовому (ціновому) еквіваленті зростають на 25-30% щорічно.
На сьогодні в країні існує близько 5 великих і зарекомендованих виробників і багато середніх і дрібних. Рівень конкуренції на ринку паперово-гігієнічної продукції можна сміливо оцінювати як середньо-високий. Але, за переконаннями багатьох експертів, конкуренція в цій галузі виробництва буде стрімко падати за рахунок поглинання дрібних виробників більш крупними і витіснення з ринку неконкурентоспроможних фірм.
Що потрібно для початку виробництва туалетного паперу
Попит на продукцію був і буде завжди, особливих нано-технолгії та знань дане виробництво не вимагає. Єдине, з чим доведеться зіткнутися - значні витрати на старті і висока конкуренція. Перше питання вирішується або шляхом залучення інвесторів, або ще простіше - кредит у банку. Друге питання вирішує Ваша відповідальність і сумлінність -якість товару, розумно складена цінова політика, широкий асортимент - і Ви поза конкуренцією.Отже, що необхідно для початку. Перше - реєстрація юридичної особи. Для спрощення завдання можна доручити оформлення документів спеціалізованим людям - подібних послуг сьогодні сила-силенна.
Другий етап - безпосереднє виробництво. Після офіційного оформлення та пошуку відповідного приміщення можна сміливо замовляти обладнання. На щастя, сьогодні верстатів для виробництва туалетного паперу не дефіцит і асортимент дуже широкий. Єдине, що можна порадити при виборі виробника - звернути увагу на його місце розташування. Краще віддати перевагу найближчого складу-офісу-магазину: при необхідності технічного обслуговування верстата, майстри доберуться до Вас набагато швидше.
З постачальниками сировини також проблем не повинно виникнути. Вибирайте перевірених і позитивно зарекомендували себе постачальників.
Персонал. Великий штат Вам не знадобитися (принаймні, на початковому етапі розвитку Вашого бізнесу). Водій, технолог, бухгалтер, комірник та прибиральник - цього буде цілком достатньо.
Третій етап виробництва туалетного паперу - збут. Основною аудиторією збуту продукції є оптовики. Найчастіше, для них особливої реклами не потрібно. Досить розмістити в спеціальних виданнях оголошення не більше, ніж на 1 місяць, створити кілька оголошень в Інтернет і обійти кілька оптових ринків. Оптові покупці знайдуть Вас самі і через досить таки короткий проміжок часу у Вас вже будуть постійні клієнти. Надалі Вам треба буде лише розширювати свою географію.
Виробництво туалетного паперу бізнес план
Спробуємо навести приблизні витрати і доходи «туалетно-паперового бізнесу».Отже, витрати на старті складуть:
1) офіційне оформлення - 5 000 грн;
2) оренда приміщення - 7 500 грн;
3) закупівля обладнання (б/у) - 325 000 грн.;
4) зарплата персоналу за 1-й міс. - 10 000 грн.;
5) супутні витрати - 2 500 грн.
Разом 350 000 грн.
Щомісячні витрати (при виробництві 30 т туалетного паперу):
Щомісячні витрати (при виробництві 30 т туалетного паперу):
1) сировину для туалетного паперу - 112 500 грн.;
2) етикетка для туалетного паперу - 7 500 грн.;
3) картон для втулок - 5 000 грн. ;
4) заробітна плата персоналу - 10 000 грн.;
5) комунальні послуги - 2 500 - 3 700 грн. (в залежності від тарифів у Вашому регіоні);
6) оренда приміщення - 7 500 грн.;
7 ) супутні витрати - 2 500 грн.;
8) податки - 7 500 - 10 000 грн.
2) етикетка для туалетного паперу - 7 500 грн.;
3) картон для втулок - 5 000 грн. ;
4) заробітна плата персоналу - 10 000 грн.;
5) комунальні послуги - 2 500 - 3 700 грн. (в залежності від тарифів у Вашому регіоні);
6) оренда приміщення - 7 500 грн.;
7 ) супутні витрати - 2 500 грн.;
8) податки - 7 500 - 10 000 грн.
Разом біля 158 000 грн.
Отже, для старту такого бізнесу знадобиться близько 500 000 грн.
Враховуючи, що з 1 т виходить близько 9 500 рулонів туалетного паперу, а ціна 1 рулона складає в середньому 1 грн.,
Отже, для старту такого бізнесу знадобиться близько 500 000 грн.
Враховуючи, що з 1 т виходить близько 9 500 рулонів туалетного паперу, а ціна 1 рулона складає в середньому 1 грн.,
Чистий дохід становитиме:
9500 * 30 * 1 - 158 000 = 127 000 грн.
9500 * 30 * 1 - 158 000 = 127 000 грн.
Асортимент «паперово-гігієнічної» продукції
А ось тут потрібна лише фантазія. Навіть звичайнісінька одношарова туалетний папір може бути декількох варіантів - з втулкою і без, «сімейний» рулон і звичайний «50-метровий». А далі йдуть дво-і тришарові варіанти.До речі, дуже зростає популярність на використання паперових рушників. Технологія їх виробництва практично нічим не відрізняється від виробництва туалетного паперу. Різняться лише щільність і ширина рулону.
Паперові серветки також спокійно можна включити в свій асортимент.
Серветки можуть бути як і «носовічком», так і «столові» серветки. Безпосередньо ці ж «столові» серветки можуть бути як звичайні білі, так і з кольоровим принтом, якимось тематичним тисненням.
Повернемося до головної теми - виробництво туалетного паперу. Для подальшого розширення асортименту цілком обгрунтовано почати виробництво «смішного» туалетного паперу. Наприклад, туалетний папір з анекдотами, з кросвордами «судоку» або просто смішним принтом. До речі, рулон, на якому буде надрукована популярна інструкція з експлуатації туалетного паперу, зацікавить багатьох покупців з почуттям гумору. Так, це зажадає додаткових витрат на обладнання і сировину, але ніхто і не говорить вводити таку лінію виробництва із самого початку.
Для вже цілком зміцнілого підприємства цілком розумним буде розширювати свій асортимент і далі, включаючи в нього супутні товари. Наприклад, тримач для туалетного паперу (він же диспенсер для туалетного паперу), підставки для паперових рушників і т.д.
Підводячи підсумок, можна сказати, що дана ідея має дуже великий потенціал і великі перспективи подальшого розвитку. Попит на туалетний папір , серветки і паперові рушники не просто стабільний, а щорічно зростає. Незважаючи на початкові витрати, окупність виробництва досить висока і при правильному підході висока конкуренція всередині сфери виробництва не складе загроз. Але остаточний вибір завжди залишається за Вами!
Для вже цілком зміцнілого підприємства цілком розумним буде розширювати свій асортимент і далі, включаючи в нього супутні товари. Наприклад, тримач для туалетного паперу (він же диспенсер для туалетного паперу), підставки для паперових рушників і т.д.
Підводячи підсумок, можна сказати, що дана ідея має дуже великий потенціал і великі перспективи подальшого розвитку. Попит на туалетний папір , серветки і паперові рушники не просто стабільний, а щорічно зростає. Незважаючи на початкові витрати, окупність виробництва досить висока і при правильному підході висока конкуренція всередині сфери виробництва не складе загроз. Але остаточний вибір завжди залишається за Вами!
0 коментарі:
Прокоментувати
вислови свою думку