Попит - оцінка ідеї 7 з 10
Попит на дану продукцію існував завжди, правда, тривалий час для широких мас він полягав у покупці самого банального набору прянощів. Зараз ситуація кардинально змінюється багато в чому завдяки величезному переліку різноманітних кулінарних програм в яких використовують (читай приховано рекламують) величезний перелік різноманітних прянощів і спецій. Як результат таких старань телевізійників попит на прянощі зростає з досить хорошими темпами, фахівці оцінюють приріст ринку в 10-15% щорічно в натуральному вираженні і в районі 25% в грошовому. У грошах ринок зростає швидше як раз за рахунок розширення номенклатури спецій та прянощів, і ситуація поки не змінюватиметься, так що, оцінюємо ідею торгівлі прянощами 7 з 10.Пропозиція (конкуренція на ринку) - оцінка ідеї 7 з 10
Пропозицією стандартного набору готових сумішей і ряду традиційних прянощів є в будь-якій торговельній точці, так що з цієї позиції конкуренція дуже велика, але реальної пропозиції свіжих і головне повного набору прянощів в 50-80 найменувань (це мінімальний набір для спеціалізованого магазину прянощів, плюс з 50 видів оцту і масел) величезна рідкість. Так що конкуренція з одного боку велика, а з іншого мінімальна оцінка 7 з 10.Легалізація та оподаткування - оцінка ідеї 8 з 10
Насчет оподаткування то тут питання власне нічим не відрізняється від запитань всієї торгівлі, яка в Росії традиційно практично не платить податків, але от з приводу повноцінної реєстрації торгової точки питання вирішується однозначно, без цього нікуди.Так що всі принади спілкування з пожежниками, СЕС потрібно буде пережити. Оцінюємо в 8 з 10Організація технологічного процесу - оцінка ідеї 10 з 10
Що стосується процесу продажу прянощів і спецій, то нічого особливого в цьому немає і все дуже банально і просто, єдиною серйозною заморочки може бути місце для зберігання, яке має бути сухими і добре вентильованим. Рейтинг складає 10Наявність стартового капіталу - оцінка ідеї 4 з 10
Стартовий капітал обов'язковий, самі розумієте, оптовики Вам ніяк не дадуть перший товар в кредит. Так що його просмикнути купувати за свої, кровні, плюс необхідно купити торгівельне обладнання плюс оренда. Правда і товар досить специфічний закуповувані не тоннами, так що по великому рахунку сума первинних вкладень залежатиме від розмаху самого магазину. Оцінка в даному випадку буде 4Вимоги до інфраструктурних питань - оцінка 6 з 10
Все стандартно для магазину, єдине, що бажано наявність жвавого місця, що збільшує вартість оренди, правда це практично в будь ідеї торгівлі. Оцінка 6Можливості диверсифікації бізнесу - оцінка 4 з 10
Ну урізноманітнити номенклатуру товару за великим рахунком можливо, але тоді втрачається сам сенс ідеї, так що швидше за все можливостей щодо диверсифікації практично немає, єдиний варіант з мій точки зору це зайнятися прямим імпортом і як наслідок оптовими продажами або розфасовкою, але це вже вимагає більш масштабних вкладень. Оцінений на 4У цілому ідея бізнесу набрала 46 з 70 можливих, середній бал ідеї склав 6,6 по 10 бальній системі. Як бачимо великих оцінок ідея не запрацювала, але ситуація може змінитися якщо у Вас є свій магазин (тоді бали значно виростуть), трохи досвіду торгівлі і стартовий капітал, тоді перахуйте бали і думаю що ідея стане набагато привабливішою.
0 коментарі:
Прокоментувати
вислови свою думку