Заголовки новин :
Home » , , , » Бізнес на спортивному харчуванні

Бізнес на спортивному харчуванні

понеділок, 25 лютого 2013 р. | 02:01


Сьогодні все частіше і частіше ми зустрічаємо людей, які стежать за своїми формами не тільки на спортивних тренуваннях різного класу, але і вживають в їжу ряд продуктів, які мають назву «спортивне харчування».


Бізнес на спортивному харчуванні став активно розвиватися буквально пару років тому. Така тенденція прийшла до нас із західного світу, коли культуристи, щоб збільшити свою м'язову масу, додатково стали застосовувати і продукти, які прискорюють цей процес. Тому таке харчування стало популярним і серед всіх спортсменів.

Сьогодні даний напрямок представлено в широкому спектрі не тільки в Інтернеті, але і в тренажерних залах. Багато спортивно-оздоровчі комплекси на перших поверхах створюють магазини, в яких спортсмен зможе придбати необхідний товар, безпосередньо відразу після консультації тренера.

Що ж це за товари?

Відкриваючи магазин з продажу спортивного харчування, багато підприємців роблять акцент на продажу речовин, які знижують вагу і нарощують м'язову масу. Якщо ж попередньо розписати в бізнес-плані, що крім вищеозначених товарів можна продавати вітаміни, протеїни, креатин, тоді і кількість покупців значно виростить.

Маркетингові дослідження.

Важливо знати, що одним з найуспішніших маркетингових ходів для поліпшення торгівлі спортивним харчуванням, залишається наявність в магазині не тільки продавця зі спортивними навичками і знаннями, але й лікаря, який допоможе правильно скласти графік прийому таких продуктів.

Відкриваючи бізнес на спортивному харчуванні, варто провести маркетингове дослідження торгівельних точок, які вже працюють в цій системі, можливо під маскою «таємного покупця» дізнатися з якими проблемами стикаються продавці.

Якщо ж у виборі бізнес-стретегіі ви вирішили віддати перевагу Інтернет-магазину, тоді необхідно розробити сайт з каталогом товарів, уточнити питання з передоплатою і спосіб пересилання товару покупцеві. Також корисним буде і розміщення реклами свого магазину на спеціалізованих сайтах і форумах.

Вибір постачальника.

Варто пам'ятати про те, що перш, ніж формувати каталог продукції, необхідно вирішити питання з постачальниками товару. Багато фірм Росії пропонують подібні свої послуги, але дуже часто господарі магазинів спортивного харчування шукають їх самостійно за кордоном.

Складаємо каталог.

Складаючи каталог товарів, необхідно розгрупувати його по групах. Наприклад, до графи «Енергетики» або, як часто їх називають «кератин» корисним буде і додатковий опис властивостей цих продуктів, а також вказівку цін на товари. Продаючи амінокислоти, варто вказувати не тільки форму і виробництва (таблетки, порошки або сиропи), але і дозування.Працюючи у всесвітній мережі, корисним буде й розміщення фотографій продукції, вказівка ​​дози і приблизний розрахунок, на скільки вистачає однієї упаковки. Важливо також вказувати кількість корисних елементів і мінералів в кожному з товарів.

Грамотні консультанти = успіх.

Відкриваючи свій бізнес на спортивному харчуванні, подбайте про те, щоб продавець консультант міг розповісти покупцеві чудові історії про молекулярної медицини, яка лежить в основі спортивного харчування, приводив яскраві приклади, а також орієнтувався в товарі.Також необхідно, щоб продавець зумів доступною мовою пояснити клієнтові про важливість вуглеводів, жирів і амінокислот в організмі, розповісти, на які процеси він впливає.

Бізнес-план ваших продажів повинен включати в себе пункт по налагодженню зв'язків зі спортсменами та тренерами, адже фактично останні рекомендують своїм підопічним урізноманітнити харчовий раціон. Продумайте і дисконтну систему роботи вашого магазину, передбачте знижки постійним покупцям.

Просування бізнесу на ринку.

Примітно, що про магазин по продажу спортивного харчування часто дізнаються спортсмени не тільки на тренуваннях, але й на спортивних змаганнях. Тому рентабельно буде виступити одним із спонсорів цього заходу, розмістивши в залі банер зі своїм логотипом і координатами.

Корисним ходом може і виступити додаткова поліграфічна продукція, яку покупець отримає, оформивши у вас замовлення або здійснивши пряму покупку. У бюлетенях може бути цікава інформація про властивості вітамінів, а також, наприклад, розроблений календар здоров'я, в якому можна вказувати не тільки рівень свого самопочуття, але і приріст м'язової маси, або ж кількість кілограм, які залишають людину після прийому спортивного харчування.

Відкриваючи свою справу, необхідно також продумати і можливість продавати продукти, які покращують стан м'язів, кісток і зв'язок. Багато такі продукти радять не тільки спортсменам, але й підліткам, оскільки часто організм не може комфортно перебудуватися до швидкого зростання таких тканин.

Головне щоб ваша політика була орієнтована на різного гендерної покупця. Зрозуміло, що амінокислоти і протеїн частіше купують чоловіки, а от жиросжигатели і продукти для схуднення ближче дівчатам.

Головне правило сучасно бізнесу свідчить, що необхідно починати з малого, щоб потім досягти більшого. Зрозуміло, що якщо у вас обмежений стартовий капітал, то асортимент магазину краще наповнювати по мірі прибутку, а також зуміти грамотно розрахувати кількість товару для успішного старту своєї справи.
Поділитись :

0 коментарі:

Прокоментувати

вислови свою думку

Цікаві пропозиції

 
Створенно : ТребаСАЙТ
Copyright © 2013. PROгроші - All Rights Reserved
Design by hitsik